Народні депутати України-члени Комітету розглянули законопроект, яким пропонується впорядкувати носіння форменого одягу

10 липня 2008, 09:16

Комітет з питань національної безпеки і оборони розглянув проект закону про демілітаризацію та упорядкування носіння форменого одягу.

Автор народний депутат Геннадій Москаль, представляючи законопроект (реєстр. №2328), аргументував необхідність його ухвалення потребою систематизації та вироблення єдиних підходів у законодавчому регулюванні носіння форменого одягу.

Автор зазначив, що правовий режим носіння форменого одягу військовослужбовцями Збройних сил України, Служби безпеки України та інших військових формувань, працівниками органів внутрішніх справ, Державної прикордонної служби, на його думку, є невпорядкованим і визначається різними правовими актами.

Г.Москаль звернув увагу на відсутність законодавчого акту, що системно врегульовував би використання знаків розрізнення (погони, нарукавні знаки, емблеми, нашивки, кокарди) для ідентифікації рангів, класних чинів, військових та спеціальних звань, присвоєних працівникам під час проходження військової служби, служби в правоохоронних органах та перебування на посадах в інших державних органах.

Тому, його законопроект, зазначив народний депутат, "спрямований на правове врегулювання правил використання форменого одягу, а також передбачає внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення з метою встановлення адміністративної відповідальності у разі незаконного носіння, купівлі, продажу, зберігання державних нагород та знаків розрізнення".

Члени Комітету загалом підтримали законодавчу ініціативу. У виступах вони погоджувалися з автором, що формений одяг носять представники багатьох органів влади, а також громадських організацій, що не завжди є виправданим.

Водночас, народні депутати висловили низку зауважень, які стосувалися використання деяких понять і термінів у проекті.

Комітет вирішив направити законопроект авторові на доопрацювати, а також створити робочу групу з народних депутатів та експертів для вивчення питання.