Діяльність Комітету

26 грудня 2011, 11:47

Про порівняльну таблицю до проекту закону України про внесення змін до деяких законів України щодо носіння форменого одягу, використання знаків розрізнення та символіки (реєстр. № 4585)

 

Зважаючи на широкий суспільний інтерес та численні звернення до Комітету Верховної Ради України з питань національної безпеки і оборони стосовно проекту Закону України про внесення змін до деяких законів України щодо носіння форменого одягу, використання знаків розрізнення та символік (реєстр. № 4585), наводимо порівняльну  таблицю до згаданого законопроекту, підготовлену до другого читання.

 

Можливі зауваження та пропозиції просимо надсилати на електронну адресу Комітету: k_obor@rada.gov.ua 

 

 

ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ

до проекту Закону України про внесення змін до деяких законів України щодо носіння форменого одягу, використання знаків розрізнення та символіки

 

Реєстраційний

№ 4585

 

 

Автор(и):

Народні депутати України В.Грицак, В.Бевз, О.Зарубінський, М.Петрук, О.Бобильов, О.Кузьмук

(Друге читання)

 

Автори остаточної редакції:

Народні депутати України – члени Комітету Верховної Ради України з питань національної безпеки і оборони

 

 

Дата розгляду в комітеті:

 

 

 

 

 

 

Редакція, прийнята в першому читанні

Пропозиції та поправки до проекту

Висновки, обґрунтування

Законопроект, запропонований головним комітетом в остаточній редакції

 

Проект

 

 

Проект

0.

Закон України

 

 

Закон України

1.

«Про внесення змін до деяких законів України щодо носіння форменого одягу, використання знаків розрізнення та символіки»

-1- Н.д.Тарасюк Б.І. (Реєстр.картка №342)

Н.д.Коваль В.С. (Реєстр.картка №369)

Назву Закону викласти у такій редакції: «Про внесення змін до деяких законів України щодо носіння форменого одягу, державних нагород, інших відзнак, знаків розрізнення та використання символіки».

Відхилено

«Про внесення змін до деяких законів України щодо носіння форменого одягу, використання знаків розрізнення та символіки»

2.

Верховна Рада України постановляє:

 

 

Верховна Рада України постановляє:

3.

І. Внести зміни до таких Законів України:

 

 

І. Внести зміни до таких Законів України:

4.

1. У Законі України «Про об'єднання громадян» (Відомості Верховної Ради України, 1992, № 34,
ст. 504):

 

 

1. У Законі України «Про об'єднання громадян» (Відомості Верховної Ради України, 1992, № 34, ст.504):

5.

1) статтю 4 доповнити абзацом 3 такого змісту:

 

 

1) статтю 4 доповнити абзацом 3 такого змісту:

6.

Не підлягають легалізації, а діяльність легалізованих об’єднань громадян забороняється у судовому порядку, які в своїй діяльності використовують носіння форменого одягу, знаків розрізнення, встановлених військових та спеціальних звань Збройних Сил України та інших військових формувань, а також органів виконавчої та судової влади.

-2- Н.д.Кузьмук О.І. (Реєстр.картка №41)

Статтю 4 доповнити абзацом 3 такого змісту:

"Не підлягають легалізації, а діяльність легалізованих об’єднань громадян забороняється у судовому порядку, які в своїй діяльності використовують носіння форменого одягу, знаків розрізнення, встановлених військових та спеціальних звань Збройних Сил України,  інших утворених відповідно до законів України військових формувань, правоохоронних органів, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, а також органів виконавчої та судової влади."

Враховано

Не підлягають легалізації, а діяльність легалізованих об’єднань громадян забороняється у судовому порядку, які в своїй діяльності використовують носіння форменого одягу, знаків розрізнення, встановлених військових та спеціальних звань Збройних Сил України,  інших утворених відповідно до законів України військових формувань, правоохоронних органів, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, а також органів виконавчої та судової влади.

 

 

-3- Н.д.Гуменюк О.І. (Реєстр.картка №365)

Виключити підпункт 1 пункту 1 розділу І, яким пропонується доповнити статтю 4 Закону України «Про об’єднання громадян». Запропоновані цим підпунктом санкції є надмірними та такими, що порушують права національно-патріотичних організацій у яких елементи військової форми одягу є історичним обов’язковим атрибутом.

Відхилено

 

 

 

-4- Н.д.Ар'єв В.І. (Реєстр.картка №341)

Абзац 2 пункту 1 частини 1 розділу І законопроекту викласти у такій редакції:

«Не підлягають легалізації, а діяльність легалізованих об'єднань громадян забороняється у судовому порядку, які в своїй діяльності використовують носіння форменого одягу у поєднанні зі знаками розрізнення, встановленими військовими та спеціальними званнями Збройних Сил України та інших військових формувань, а також органів виконавчої та судової влади».

Враховано редакційно

 

 

 

-5- Н.д.Грицак В.М. (Реєстр.картка №98)

Доповнити статтю 4 Закону України «Про об'єднання громадян» частиною четвертою такого змісту:

«Формений одяг (однострій) можуть використовувати громадські організації, а також підприємства та установи в порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України.»

Відхилено

 

 

 

-6- Н.д.Одарченко Ю.В. (Реєстр.картка №206)

Підпункт 1 пункту 1 розділу 1 викласти у такій редакції:

«1) статтю 4 доповнити абзацом 3 такого змісту:

"Не підлягають легалізації, а діяльність легалізованих об'єднань громадян забороняється у судовому порядку, які в своїй діяльності використовують знаки розрізнення та спеціальні звання Збройних Сил України".

Враховано редакційно

 

 

 

-7- Н.д.Кармазін Ю.А. (Реєстр.картка №389)

Абзац третій статті 4 викласти у наступній редакції:

«Не підлягають легалізації, а діяльність легалізованих об'єднань громадян забороняється у судовому порядку, які в своїй діяльності використовують носіння форменого одягу, знаків розрізнення, встановлених військових та спеціальних звань Збройних Сил України та інших військових формувань України, а також органів виконавчої та судової влади, які повністю відтворюють оригінальний формений одяг та знаки розрізнення і при неналежному використанні можуть нести загрозу національній безпеці України».

Враховано редакційно

 

 

 

-8- Н.д.Александровська А.О. (Реєстр.картка №422)

До пункту 1 проекту Закону (щодо внесення змін до Закону України «Про об'єднання громадян») додати   підпункт 3) наступного змісту:

«3) Дія статті 4 даного закону не поширюється на діяльність осіб під час зйомок документальних і художніх фільмів, театральних вистав, масових видовищ, реконструкцій історичних подій».

Відхилено

норма іншого закону

 

 

 

-9- Н.д.Тарасюк Б.І. (Реєстр.картка №342)

Н.д.Коваль В.С. (Реєстр.картка №369)

Абзац 3 статті 4 Закону України «Про об'єднання громадян» викласти у такій редакції:

«Не підлягають легалізації, а діяльність легалізованих об'єднань громадян забороняється у судовому порядку, які в своїй діяльності використовують носіння форменого одягу, відзнак, знаків розрізнення військових та спеціальних звань, чинів, рангів та використання символіки, встановлених для Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також правоохоронних органів спеціального призначення та Державної спеціальної служби транспорту, органів виконавчої та судової влади».

Враховано редакційно

 

7.

2) у статті 18 абзац 3 викласти у такій редакції:

-10- Н.д.Одарченко Ю.В. (Реєстр.картка №206)

Підпункт 2 пункту 1 розділу 1 виключити.

Відхилено

2) у статті 18 абзац 3 викласти у такій редакції:

8.

Символіка об’єднань громадян, політичних партій та громадських організацій не повинна відтворювати державні чи релігійні символи, а також символіку Збройних сил України, інших військових формувань, а також органів виконавчої та судової влади, затверджену відповідними постановами Кабінету Міністрів України.

-11- Н.д.Кузьмук О.І. (Реєстр.картка №41)

Абзац 3 статті 18 викласти у такій редакції:

"Символіка об’єднань громадян не повинна відтворювати державні символи, а також символіку, Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, правоохоронних органів, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, а також органів виконавчої та судової влади, затверджену нормативно-правовими актами України."

Враховано

Символіка об’єднань громадян не повинна відтворювати державні символи, а також символіку, Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, правоохоронних органів, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, а також органів виконавчої та судової влади, затверджену нормативно-правовими актами України.

 

 

-12- Н.д.Гуменюк О.І. (Реєстр.картка №365)

Виключити підпункт 2 пункту 1 розділу І, яким пропонується доповнити статтю 18 Закону України «Про об’єднання громадян».

Відхилено

 

 

 

-13- Н.д.Ар'єв В.І. (Реєстр.картка №341)

У абзаці 2 пункту 2 частини 1 розділу І законопроекту виключити слова: «державні та релігійні символи, а також».

Враховано частково

 

 

 

-14- Н.д.Толстенко В.Л. (Реєстр.картка №490)

Пропоную у змінах до Закону України «Про об" єднання громадян» (нова редакція абзацу третього статті 18 Закону) вилучити слово «державні».

Відхилено

 

 

 

-15- Н.д.Кармазін Ю.А. (Реєстр.картка №389)

Абзац третій статті 18 викласти у такій редакції:

«Символіка об'єднань громадян, політичних партій та громадських організацій не повинна повністю відтворювати державні чи релігійні символи, а також символіку Збройних Сил України, інших військових формувань України, а також органів виконавчої та судової влади, затверджену відповідними постановами Кабінету Міністрів України».

Враховано редакційно

 

 

 

-16- Н.д.Александровська А.О. (Реєстр.картка №422)

Виключити словосполучення «інших військових формувань» із підпунктів І), 2) пункту 1 проекту Закону щодо внесення змін до Закону України «Про об'єднання громадян».

Відхилено

 

 

 

-17- Н.д.Мірошниченко Ю.Р. (Реєстр.картка №142)

Абзац 3 статті 18 викласти у такій редакції:

"Символіка об’єднань громадян, політичних партій та громадських організацій не повинна відтворювати державні чи релігійні символи, а також символіку Збройних сил України, інших військових формувань, а також органів виконавчої та судової влади, погоджену відповідним дорадчим органом при Президентові України та затверджену відповідними постановами Кабінету Міністрів України".

Відхилено

 

 

 

-18- Н.д.Тарасюк Б.І. (Реєстр.картка №342)

Н.д.Коваль В.С. (Реєстр.картка №369)

Абзац 3 статті 18 Закону України «Про об'єднання громадян» викласти у такій редакції:

«Формений одяг, знаки розрізнення, відзнаки та символіка об'єднань громадян, політичних партій та громадських організацій не повинна відтворювати державні чи релігійні символи, а також форму одягу, відзнаки, знаки розрізнення та символіку Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також правоохоронних органів спеціального призначення та Державної спеціальної служби транспорту, органів виконавчої та судової влади,   затверджені Кабінетом Міністрів України».

Враховано редакційно

 

9.

2. У Законі України «Про військовий обов’язок та військову службу» (Відомості Верховної Ради України, 1992, № 27, ст.385):

 

 

2. У Законі України «Про військовий обов’язок та військову службу» (Відомості Верховної Ради України, 1992, № 27, ст.385):

10.

1) статтю 7 викласти у такій редакції:

 

 

1) статтю 7 викласти у такій редакції:

11.

«Стаття 7. Військова форма одягу, знаки розрізнення і відзнаки військовослужбовців

-19- Н.д.Толстенко В.Л. (Реєстр.картка №490)

З огляду на предмет правового регулювання Закону України «Про військовий обов'язок та військову службу», пропоную сферу дії статті 7, до якої вносяться зміни, обмежити лише військовослужбовцями Збройних Сил України, вилучивши з цієї статті положення, які стосуються державної служби.

Відхилено

«Стаття 7. Військова форма одягу, знаки розрізнення і відзнаки військовослужбовців

12.

1. Формений одяг (військовий формений одяг) - форменим одягом вважається однострій, який встановлюється законом та затверджується іншими нормативно-правовими актами органів державної влади з метою відокремлення службових осіб, що виконують покладені на них спеціальні обов’язки у сферах військової, правоохоронної, охоронної діяльності.

-20- Н.д.Кузьмук О.І. (Реєстр.картка №41)

Частину першу статті 7 Закону України “Про військовий обов’язок та військову службу” викласти в такій редакції:

"1. Формений одяг (форма одягу) – це комплект одноманітних за конструкцією та регламентованих за зовнішнім виглядом предметів одягу, взуття та спорядження зі знаками розрізнення або без них, який встановлюється законом та затверджується іншими нормативно-правовими актами органів державної влади з метою вирізнення службових осіб, що виконують покладені на них спеціальні обов’язки."

Враховано

1. Формений одяг (форма одягу) – це комплект одноманітних за конструкцією та регламентованих за зовнішнім виглядом предметів одягу, взуття та спорядження зі знаками розрізнення або без них, який встановлюється законом та затверджується іншими нормативно-правовими актами органів державної влади з метою вирізнення службових осіб, що виконують покладені на них спеціальні обов’язки.

 

 

-21- Н.д.Гуменюк О.І. (Реєстр.картка №365)

В підпункті 1 пункту 2 розділу І, яким пропонується внести зміни до статті 7 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» виключити пункт 1, який починається словами «Формений одяг (військовий формений одяг) …».

Відхилено

 

13.

2. Знаки розрізнення – знаки розрізнення використовуються для ідентифікації військових, спеціальних звань, рангів та класних чинів, присвоєних працівникам в процесі проходження військової служби, служби в правоохоронних органах та перебування на посадах в інших державних органах, які мають право використовувати знаки розрізнення у відповідності з цим Законом. До знаків розрізнення відносяться погони, нарукавні знаки, емблеми, нашивки, кокарди, лампаси, гаптування.

-22- Н.д.Кузьмук О.І. (Реєстр.картка №41)

Частину першу статті 7 викласти в такій редакції:

"Знаки розрізнення – знаки на форменому одязі, призначені для позначення (ідентифікації) військових чи спеціальних звань, рангів та класних чинів, присвоєних військовослужбовцям та працівникам в процесі проходження військової служби, служби в правоохоронних органах та перебування на посадах в інших державних органах, які мають право використовувати знаки розрізнення у відповідності з цим Законом. До знаків розрізнення відносяться погони, петлиці та знаки на них, нарукавні та нагрудні знаки, знаки на головних уборах, емблеми, нашивки, кокарди, гаптування, канти, лампаси; зірочки, ґудзики та інше."

Враховано

2. Знаки розрізнення – знаки на форменому одязі, призначені для позначення (ідентифікації) військових чи спеціальних звань, рангів та класних чинів, присвоєних військовослужбовцям та працівникам в процесі проходження військової служби, служби в правоохоронних органах та перебування на посадах в інших державних органах, які мають право використовувати знаки розрізнення у відповідності з цим Законом. До знаків розрізнення відносяться погони, петлиці та знаки на них, нарукавні та нагрудні знаки, знаки на головних уборах, емблеми, нашивки, кокарди, гаптування, канти, лампаси, зірочки, ґудзики та інше.

 

 

 

-23- Н.д.Гуменюк О.І. (Реєстр.картка №365)

В підпункті 1 пункту 2 розділу І, яким пропонується внести зміни до статті 7 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» виключити пункт 2, який починається словами «Знаки розрізнення ...».

Відхилено

 

 

 

-24- Н.д.Кармазін Ю.А. (Реєстр.картка №389)

У частині другій статті 7 слово: «працівникам» замінити словом: «військовослужбовцям».

Враховано редакційно

 

14.

3. Військовий та спеціальний формений одяг в колористиці «камуфляж» - однострій з забарвленням, який дає можливість маскування на місцевості та проводити спецоперації, здійснювати охорону громадського порядку та затверджений нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України для службових осіб, що виконують покладені на них спеціальні обов’язки у сферах військової та правоохоронної діяльності, тощо.

-25- Н.д.Кузьмук О.І. (Реєстр.картка №41)

Частину третю статті 7 Закону України “Про військовий обов’язок та військову службу” виключити. У зв’язку з цим частини четверту – шосту вважати відповідно частинами третьою – п’ятою.

Враховано

 

 

 

-26- Н.д.Гуменюк О.І. (Реєстр.картка №365)

В підпункті 1 пункту 2 розділу І, яким пропонується внести зміни до статті 7 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» виключити пункт 3, який починається словами «Військовий та спеціальний формений одяг …».

Враховано

 

15.

4. Для військовослужбовців установлюються військова форма одягу, знаки розрізнення та відзнаки.

 

 

3. Для військовослужбовців установлюються військова форма одягу, знаки розрізнення та відзнаки.

16.

5. Резервісти та військовозобов'язані під час проходження зборів забезпечуються військовою формою одягу.

 

 

4. Резервісти та військовозобов'язані під час проходження зборів забезпечуються військовою формою одягу.

18.

6. Зразки військової форми одягу, знаків розрізнення та відзнак військовослужбовців, правила їх носіння розробляються Міністерством оборони України, іншими центральними органами виконавчої влади, які відповідно до закону здійснюють керівництво військовими формуваннями, та затверджуються Кабінетом Міністрів України, а надалі патентуються в установленому порядку.

-27- Н.д.Мірошниченко Ю.Р. (Реєстр.картка №142)

Частину шосту статті 7 викласти у такій редакції:

6. Зразки військової форми одягу, знаків  розрізнення та
відзнак військовослужбовців, правила їх  носіння розробляються Міністерством  оборони України, іншими центральними   органами виконавчої влади, які відповідно до закону здійснюють керівництво військовими формуваннями, погоджуються відповідним дорадчим органом при Президентові України та затверджуються Кабінетом Міністрів України, а надалі патентуються в установленому порядку.

Враховано редакційно

5. Зразки військової форми одягу, знаків розрізнення та відзнак військовослужбовців, правила їх носіння розробляються Міністерством оборони України, іншими утвореними відповідно до законів України військовими формуваннями, правоохоронними органами, Державною спеціальною службою транспорту, Державною службою спеціального зв'язку та захисту інформації України, а також органами виконавчої та судової влади та затверджуються Кабінетом Міністрів України, а надалі патентуються в установленому порядку.

 

 

 

-28- Н.д.Кузьмук О.І. (Реєстр.картка №41)

Частину п’яту статті 7 викласти в такій редакції:

"5. Зразки військової форми одягу, знаків розрізнення та відзнак військовослужбовців, правила їх носіння розробляються Міністерством оборони України, іншими утвореними відповідно до законів України військовими формуваннями, правоохоронними органами, Державною спеціальною службою транспорту, Державною службою спеціального зв'язку та захисту інформації України, а також органами виконавчої та судової влади та затверджуються Кабінетом Міністрів України, а надалі патентуються в установленому порядку.

Органи виконавчої влади для зміни існуючої форми одягу та знаків розрізнення для своїх працівників, які не є військовослужбовцями, або встановлення нових подають відповідні пропозиції до Кабінету Міністрів України після їх узгодження з Міністерством оборони України, а з питань  геральдичної експертизи також з  відповідним дорадчим органом при Президентові України”.

Враховано

Органи виконавчої влади для зміни існуючої форми одягу та знаків розрізнення для своїх працівників, які не є військовослужбовцями, або встановлення нових подають відповідні пропозиції до Кабінету Міністрів України після їх узгодження з Міністерством оборони України, а з питань  геральдичної експертизи також з відповідним дорадчим органом при Президентові України.

20.

7. Носіння військової форми одягу Збройних Сил України, форми одягу інших військових формувань, знаків розрізнення, використання колористики «камуфляж» для військовослужбовців та осіб, які мають спеціальні звання, особами, які не мають на це права, забороняється і тягне за собою відповідальність згідно із законом.»

-29- Н.д.Кузьмук О.І. (Реєстр.картка №41)

Частину сьому статті 7 Закону України “Про військовий обов’язок та військову службу” викласти в такій редакції:

"7. Носіння військової форми одягу Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, правоохоронних органів, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, а також органів виконавчої та судової влади особами, які не мають на це права, забороняється і тягне за собою відповідальність згідно із законом."

Враховано

7. Носіння військової форми одягу Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, правоохоронних органів, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, а також органів виконавчої та судової влади особами, які не мають на це права, забороняється і тягне за собою відповідальність згідно із законом.

 

 

-30- Н.д.Гуменюк О.І. (Реєстр.картка №365)

В підпункті 1 пункту 2 розділу І, яким пропонується внести зміни до статті 7 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» виключити пункт 7, який починається словами «Носіння військової форми одягу…».

Відхилено

 

 

 

-31- Н.д.Ар'єв В.І. (Реєстр.картка №341)

Абзац 8 пункту 1 частини 2 розділу І законопроекту викласти у такій редакції:

«7. Носіння військової форми одягу Збройних Сил України, форми одягу інших військових формувань, знаків розрізнення у поєднанні з використанням колористики «камуфляж» особами, які не мають на це права забороняється і тягне за собою відповідальність згідно із законом».

Враховано редакційно

 

 

 

-32- Н.д.Одарченко Ю.В. (Реєстр.картка №206)

У підпункті  1  пункту 2 розділу 2 частину 7 нової редакції статті 7 виключити.

Відхилено

 

 

 

-33- Н.д.Томенко М.В. (Реєстр.картка №178)

У Законі України "Про військовий обов'язок та військову службу" частину сьому статті 7 викласти в такій редакції:

"7. Носіння військової форми одягу Збройних Сил України, форми одягу інших військових формувань, знаків розрізнення особами, які не мають на це права, забороняється і тягне за собою відповідальність згідно із законом".

Враховано редакційно

 

 

 

-34- Н.д.Кармазін Ю.А. (Реєстр.картка №389)

Частину сьому статті 7 викласти у наступній редакції:

«7. Носіння військової форми одягу Збройних Сил України, форми одягу інших військових формувань України, використання знаків розрізнення та використання колористики «камуфляж», затверджених Кабінетом Міністрів України для військовослужбовців та осіб, які мають спеціальні звання, особами, які не мають на це права, забороняється і тягне за собою відповідальність згідно із законом. При цьому військовий формений одяг у колористиці «камуфляж» має містити відповідні знаки розрізнення, за якими особу в цій формі можна буде ідентифікувати як військовослужбовця. Носіння одягу у колористиці «камуфляж»» без використання відповідних знаків розрізнення, за якими особу ідентифікують як військовослужбовця, дозволяється».

Враховано редакційно

 

 

 

-35- Н.д.Бевз В.А. (Реєстр.картка №410)

У пункті 7 статті 7 Закону України «Про військовий обов’язок та військову службу» слова “використання колористики «камуфляж»” виключити.

Враховано

 

 

 

-36- Н.д.Александровська А.О. (Реєстр.картка №422)

У пункті 2 проекту Закону (щодо внесення змін до Закону України «Про військовий обов'язок та військову службу») підпункт 1) викласти у наступній редакції:

«1) статтю 7 викласти у такій редакції: «Стаття    7.    Військова    форма    одягу,    знаки    розрізнення     і     відзнаки військовослужбовців

1.Формений одяг (військовий формений одяг) - форменим одягом вважається однострій, який встановлюється законом та затверджується іншими нормативно-правовими актами органів державної влади з метою відокремлення службових осіб, що виконують покладені на них спеціальні обов'язки у сферах військової, правоохоронної, охоронної діяльності.

2. Знаки розрізнення - знаки розрізнення використовуються для ідентифікації військових, спеціальних звань, рангів та класних чинів, присвоєних працівникам в процесі проходження військової служби, служби в правоохоронних органах та перебування на посадах в інших державних органах, які мають право використовувати знаки розрізнення у відповідності з цим Законом. До знаків розрізнення відносяться погони, нарукавні знаки, емблеми, нашивки, кокарди, лампаси, гаптування.

3.  Військовий та спеціальний формений одяг в колористиці «камуфляж» -однострій з забарвленням, який дає можливість маскування на місцевості та проводити спецоперації, здійснювати охорону громадського порядку та затверджений нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України для службових осіб, що виконують покладені на них спеціальні обов'язки у сферах військової та правоохоронної діяльності, тощо.

4.  Для військовослужбовців установлюються військова форма одягу, знаки розрізнення та відзнаки.

5. Резервісти та військовозобов'язані під час проходження зборів забезпечуються військовою формою одягу.

6. Зразки військової форми одягу, знаків розрізнення та відзнак військовослужбовців, правила їх носіння розробляються Міністерством оборони України, іншими центральними органами виконавчої влади, які відповідно до закону здійснюють керівництво військовими формуваннями, та затверджуються Кабінетом Міністрів України, а надалі патентуються в установленому порядку.

7. Носіння військової форми одягу Збройних Сил України, знаків розрізнення, використання колористики «камуфляж», які затверджені Кабінетом Міністрів України для військовослужбовців та осіб, які мають спеціальні звання, особами, які не мають на це права, забороняється і тягне за собою відповідальність згідно із законом.

8. Дія статті 7 даного закону не поширюється на осіб під час зйомок документальних і художніх фільмів, театральних вистав, масових видовищ, реконструкцій історичних».

Враховано частково редакційно

 

 

 

-37- Н.д.Тарасюк Б.І. (Реєстр.картка №342)

Н.д.Коваль В.С. (Реєстр.картка №369)

Пункт 7 статті 7 Закону України «Про військовий обов'язок та військову службу» викласти у такій редакції:

"7. Носіння військової форми одягу Збройних Сил України, форми одягу інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також правоохоронних органів спеціального призначення та Державної спеціальної служби транспорту, відзнак, знаків розрізнення та колористики «камуфляж», затверджених Кабінетом Міністрів України для військовослужбовців та осіб, які мають спеціальні звання і чини, особами, які не мають на це права, забороняється і тягне за собою відповідальність згідно із законом."

Враховано редакційно

 

21.

3. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984, № 51, ст.1122):

 

 

3. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984, № 51, ст.1122):

22.

1) статтю 186-1 викласти у такій редакції:

 

 

1) статтю 186-1 викласти у такій редакції:

23.

«Стаття 186-1. Незаконні дії щодо державних нагород, форменого одягу, знаків розрізнення

-38- Н.д.Тарасюк Б.І. (Реєстр.картка №342)

Н.д.Коваль В.С. (Реєстр.картка №369)

Назву статті 186-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення викласти у такій редакції:

«Стаття 186-1. Незаконні дії щодо державних нагород, форменого одягу, знаків розрізнення, відзнак».

Враховано частково

«Стаття 186-1 Незаконні дії щодо державних нагород, форменого одягу, знаків розрізнення

24.

Купівля, продаж, обмін чи інша оплатна передача ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання, їх привласнення або носіння особою, яка не має на те права, або їх незаконне зберігання, а так само носіння військової форми одягу Збройних Сил України, форми одягу інших військових формувань, органів виконавчої та судової влади, знаків розрізнення, використання колористики «камуфляж» для військовослужбовців та осіб, які мають спеціальні звання, особами, які не мають на те права –

-39- Н.д.Кузьмук О.І. (Реєстр.картка №41)

У підпункті 1 пункту 3 розділу І частину першу викласти в такій редакції:

"Купівля, продаж, обмін чи інша оплатна передача ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання, їх привласнення або носіння особою, яка не має на те права, або їх незаконне зберігання, а так само носіння військової форми одягу Збройних Сил України, форми одягу інших утворених відповідно до законів України військових формувань, правоохоронних органів, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, а також органів виконавчої та судової влади, знаків розрізнення для військовослужбовців та осіб, які мають спеціальні звання, особами, які не мають на те права".

Враховано

Купівля, продаж, обмін чи інша оплатна передача ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання, їх привласнення або носіння особою, яка не має на те права, або їх незаконне зберігання, а так само носіння військової форми одягу Збройних Сил України, форми одягу інших утворених відповідно до законів України військових формувань, правоохоронних органів, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, а також органів виконавчої та судової влади, знаків розрізнення для військовослужбовців та осіб, які мають спеціальні звання, особами, які не мають на те права –

 

 

-40- Н.д.Гуменюк О.І. (Реєстр.картка №365)

Виключити підпункт 1 пункту 3 розділу І, яким пропонується внести зміни до статті 186-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Відхилено

 

 

 

-41- Н.д.Томенко М.В. (Реєстр.картка №178)

У Кодексі України про адміністративні правопорушення перший абзац статті 186-1 викласти в наступній редакції:

"Купівля, продаж, обмін чи інша оплатна передача ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання, їх привласнення або носіння особою, яка не має на те права, або їх незаконне зберігання, а так само носіння військової форми одягу Збройних Сил України, форми одягу інших військових формувань, органів виконавчої та судової влади, знаків розрізнення особами, які не мають на те права – ".

Враховано редакційно

 

 

 

-42- Н.д.Тарасюк Б.І. (Реєстр.картка №342)

Н.д.Коваль В.С. (Реєстр.картка №369)

Абзац 1 статті 186-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення викласти у такій редакції:

«Купівля, продаж, обмін чи інша оплатна передача ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання, інших нагород, їх привласнення або носіння особою, яка не має нате права, або їх незаконне зберігання, а так само носіння військової форми одягу Збройних Сил України, форми одягу інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також правоохоронних органів спеціального призначення та Державної спеціальної служби транспорту, органів виконавчої та судової влади, відзнак, знаків розрізнення, використання колористики «камуфляж», затверджених Кабінетом Міністрів України для військовослужбовців та осіб, які мають спеціальні звання, чини і ранги, особами, які не мають на те права -

тягнуть за собою попередження або накладання штрафу від десяти до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян», - далі за текстом.

Враховано редакційно

 

25.

тягнуть за собою попередження або накладання штрафу від десяти до п’ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

-43- Н.д.Одарченко Ю.В. (Реєстр.картка №206)

Пункт 3 розділу 1 викласти у такій редакції:

«3. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984, № 51, ст. 1122):

1) статтю 186-1 викласти у такій редакції:

«Стаття  186-1  Незаконні дії щодо державних нагород, форменого одягу, знаків розрізнення.

Купівля, продаж, обмін чи інша оплатна передача ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання, їх привласнення або носіння особою, яка не має на те права, або їх незаконне зберігання, а так само носіння військової форми одягу Збройних Сил України, форми одягу інших військових формувань, органів виконавчої та судової влади, знаків розрізнення військовослужбовців та осіб, які мають спеціальні звання, особами, які не мають на те права - тягнуть за собою попередження або накладання штрафу від десяти до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, - тягнуть за собою накладання штрафу від п'ятнадцяти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян".

Враховано редакційно

тягнуть за собою попередження або накладання штрафу від десяти до п’ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

 

-44- Н.д.Кармазін Ю.А. (Реєстр.картка №389)

У Кодексі України про адміністративні правопорушення у статті 186-1 частину першу викласти у такій редакції:

«Купівля, продаж, обмін чи інша оплатна передача ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання, їх привласнення або носіння особою, яка не має на те права, або їх незаконне зберігання, а так само носіння військової форми одягу Збройних Сил України, форми одягу інших військових формувань України, органів виконавчої та судової влади використання знаків розрізнення, використання колористики «камуфляж», затверджених Кабінетом Міністрів України із знаками розрізнення для військовослужбовців та осіб, які мають спеціальні звання, особами, які не мають на те права...».

Враховано редакційно

 

 

 

-45- Н.д.Бевз В.А. (Реєстр.картка №410)

В абзаці другому статті 186-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення слова “використання колористики «камуфляж»” виключити.

Враховано

 

26.

Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, -

 

 

Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, -

27.

тягнуть за собою накладання штрафу від п’ятнадцяти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»

-46- Н.д.Грицак В.М. (Реєстр.картка №98)

Доповнити статтю 186-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення приміткою такого змісту: 

"Примітка: Положення частин першої та другої цієї статті не застосовується до осіб, які використовують військову форму одягу Збройних Сил України, форму одягу інших військових формувань, органів виконавчої та судової влади, знаки розрізнення, колористику "камуфляж" для військовослужбовців та осіб, які мають спеціальні звання, ордени, медалі, державні нагороди під час зйомок документальних, художніх фільмів, театральних вистав, масових видовищ, реконструкцій історичних подій".

Відхилено

тягнуть за собою накладання штрафу від п’ятнадцяти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»

 

 

-47- Н.д.Александровська А.О. (Реєстр.картка №422)

У пункті 3 проекту Закону (щодо внесення змін до ст.186-1 КпАП України) підпункт 1) викласти у наступній редакції:

«1) статтю 186-1 викласти у такій редакції:

«Стаття 186-1 Незаконні дії щодо державних нагород, форменого одягу, знаків розрізнення.

Купівля, продаж, обмін чи інша сплатна передача ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання, їх привласнення або носіння особою, яка не має на те права, або їх незаконне зберігання, а так само носіння повного комплекту військової форми одягу Збройних Сил України, органів виконавчої та судової влади, знаків розрізнення, використання колористики «камуфляж», затвердженої до носіння та використання відповідними нормативними актами органів державної влади для військовослужбовців та осіб, які мають спеціальні звання, особами, які не мають на те права -

тягнуть за собою попередження або накладання штрафу від десяти до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, -

тягнуть за собою накладання штрафу від п'ятнадцяти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Дія даної норми не поширюється на осіб, котрі використовують військову форму, знаки розрізнення, ордени, медалі, державні нагороди тощо під час зйомок документальних, художніх фільмів, театральних вистав, масових видовищ, реконструкцій історичних подій».

Враховано редакційно

 

28.

ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.

-48- Н.д.Кузьмук О.І. (Реєстр.картка №41)

Розділ ІІ викласти в наступній редакції:

“II. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності з дня наступного за днем його опублікування.

2. Кабінету Міністрів України протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом:

підготувати та в установленому порядку внести на розгляд Верховної Ради України пропозиції про внесення до законів України змін, що випливають із цього Закону;

привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;

забезпечити приведення нормативно-правових актів центральних органів виконавчої влади у відповідність із цим Законом.

Враховано

II. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності з дня наступного за днем його опублікування.

2. Кабінету Міністрів України протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом:

підготувати та в установленому порядку внести на розгляд Верховної Ради України пропозиції про внесення до законів України змін, що випливають із цього Закону;

привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;

забезпечити приведення нормативно-правових актів центральних органів виконавчої влади у відповідність із цим Законом.

 

 

-49- Н.д.Толстенко В.Л. (Реєстр.картка №490)

Розділ II викласти в такій редакції:

"II. Прикінцеві положення

Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування. Кабінету Міністрів України на момент введення в дію цього Закону: привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом; забезпечити перегляд і скасування нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону".

Враховано редакційно

 

 

 

-50- Н.д.Кармазін Ю.А. (Реєстр.картка №389)

Розділ II законопроекту викласти у такій редакції:

"II. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування".

Враховано